Keskusta | ma - pe 9.00-17.00 ja la 9.00 - 14.00 | puh 015-161672
Graaninkulta | ma-pe 9.00-17.00 ja la 10.00-15.00 | puh 015-363555



Toimitus- ja maksuehdot

Voimassa 1.04.2016 alkaen

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Kelloliike V. Pylvänäinen Oy Y-tunnus 0164878-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.kelloliikepylvanainen.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tuotteiden saatavuus
Heti varastossa olevat tuotteet toimitamme pääsääntöisesti 1-4 arkipäivän kuluttua tilauksen saapumisesta.
Tilaustuotteet toimitamme yleensä 2-15 arkipäivän kuluessa riippuen valmistajan/maahantuojan varastotilanteesta, mutta joissakin tilaustuotteissa toimitusaika on noin 4 viikkoa. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitamme sähköpostilla.

Toimituskulut
Toimituskulut 5,90€ sis alv alle 50€ tilauksissa. Kulloinkin voimassa olevat toimituskulut voit tarkastaa vielä verkkokaupan ostoskorista. Toimituskulut koskevat ainoastaan Suomeen toimitettuja tilauksia.

Toimitustavat
Nouto postista: 5,90€
Tilauksenne toimitetaan lähimpään Postin toimipaikkaan. Lähetystä säilytetään postissa 7 päivää, jonka jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle. Posti ilmoittaa saapumisesta vain kerran. Varmistathan, että puhelinnumerosi sekä sähköpostiosoitteesi on annettu oikein.
Postin pakettiautomaatti: 5,90€
Voit noutaa tilauksesi valitsemastasi pakettiautomaatista. Paketin saapumisesta ilmoitetaan tekstiviestillä.

Nouto Matkahuollosta tai Matkahuollon toimipisteestä:  5,90€
Tilauksenne toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen ja siitä ilmoitetaan viestillä.

Nouto myymälästä:
Voit noutaa tilauksesi myös lähimmästä myymälästämme, hinta 0€. Noudon yhteydessä varmistamme hakijan henkilöllisyyden, joten muistathan ottaa mukaan kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Tilauksen voi noutaa Kelloliike V. Pylvänäinen tai Graaninkulta myymälästä. Kun tilaus on noudettavissa, siitä tulee ilmoitus tekstiviestinä.

Tarjoukset ja kampanjat
Tuotteilla olevat hinnat koskevat varastotuotteita. Pidätämme oikeuden hinnan tarkistukseen mikäli tuote on myyty loppuun varastostamme. Heti varastosta löytyvät tuotteet tunnistat Saatavilla (määrä) kohdasta, joka löytyy tuote kuvan vierestä.
Mikäli jotain tuotteita myydään useita, on etuoikeus ensin tilanneella. Pidätämme oikeuden välimyyntivaraukseen. Alennuksella myydyillä tuotteilla ei aina automaattisesti ole palautusoikeutta, ellei tuote ole viallinen.

Tuotteen palautus
Palauttaminen on asiakkaalle ilmaista. Asiakkaalla on tuotteiden saapumisesta 14 vuorokautta aikaa tehdä palautus.

Tuotteiden vaihdot ja palautukset saman kuljetusliikkeen kautta kuin tilauskin tehty.

Palautus lyhyesti:
Voit tehdä ennakkoilmoituksen palautuksesta osoitteeseen myynti@kelloliikepylvanainen.fi.
Lähetä tuote  Kelloliike V. Pylvänäiselle lähetyksen mukana tulleella palautuskoodilla tai kysy koodi sähköpostilla myynti@kelloliikepylvanainen.fi
Ota talteen kuitti palautuksesta ja säilytä sitä kunnes olemme vahvistaneet palautuksen käsitellyksi. Huomioithan että ennakkoilmoitus koskee myös noutamattomia tilauksia. Palautuvien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa, käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Myös tuotteiden pakkausten tulee olla alkuperäisessä kunnossa. Tuotteet tulee pakata huolellisesti takaisinpostitusta varten. Kelloliike V. Pylvänäinen ei vastaa palautuksen yhteydessä puutteellisesti pakattujen tuotteiden rikkoontumisesta. Mikäli tuotteet eivät ole jälleenmyyntikelpoisia asiakkaan aiheuttamasta syystä, tuotteet palautetaan asiakkaalle hänen kustannuksella. Muistattehan ottaa palautuksesta kuitin ja säilyttää sitä kunnes olemme kuitanneet palautuksen käsitellyksi, kuitin avulla lähetys voidaan jäljittää katoamistapauksessa. Kaupanpäällisiä ei tarvitse palauttaa.

Poikkeukset palautusoikeudessa
Kaiverretuilla, tilauksesta valmistetuilla tai muuten asiakkaan toiveiden mukaan räätälöidyillä tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.  Palautuksen rajoitukset eivät koske viallisia tuotteita, joilla on normaali reklamaatio-oikeus.

Tuotteiden vaihto
Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteet toisiin, ilmoita siitä palautuslomakkeella tai sähköpostilla meille. Vaihdamme tuotteet mikäli niitä on edelleen saatavana, kun palautus saapuu meille.

Palautusten ja vaihtojen käsittelyaika
Palautukset käsitellään niin nopeasti kuin mahdollista, kuitenkin viimeistään kuukauden sisällä palautusten jättämisestä postiin.
Maksujen hyvitys palautusten ja vaihtojen yhteydessä: hyvitämme palautuneet tuotteet pääsääntöisesti tilatessa käytettyä maksutapaa käyttäen.

Minimitilaus
Tilattavien tuotteiden arvon tulee olla yhteensä vähintään 9€.

Hinnat myymälöissämme

Myymälöissämme ja verkkokaupassamme on toisistaan riippumattomia tarjouksia sekä kampanjoita.
Verkkokaupassa ilmoitetut hinnat koskevat ainoastaan verkkokaupan kautta tehtyjä tilauksia.

Asiakastiedot
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei luovuteta muille. Eri maksutavoissa kysyttävät maksutiedot tallentuvat vain maksunvälittäjälle, pankille tai luottoyhtiölle, ei Kelloliike V. Pylvänäiselle, eikä kolmansille osapuolille. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Maksupalveluehdot/Paytrail

Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa jolla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä ja se on osa Nets-perhettä. 

Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi meille kauppiaille.  Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrial Oyj, on Paytrail välittänyt maksusi. 

Verkkokauppamme toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppamme huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistämme muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, ole yhteydessä suoraan verkkokauppaamme mistä tilasit tuotteen. 

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, he välittävät maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. 

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard-korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa  ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut. 

Paytrial Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittä asiakkaan maksaman maksukorttilaskun suoraan verkkokauppaamme. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin. 

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo ja MobilePay ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksunakortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. 

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. 

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla. 

Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

 MobilePayn ehdot 

Lasku- ja osamaksupalvelu

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoaa Walley. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille. 

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi laskun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot. 


Walley

Walleyn yleiset lasku- ja erämaksuehdot yrityksille (.pdf)

Walleyn yleiset lasku-, tililuotto ja erämaksuehdot (.pdf)
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (.pdf)

Lue lisää: walley.fi

Ennakkomaksu

Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI9752710410011283 Kelloliike V. Pylvänäinen Oy, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti. Ulkomaantilaukset IBAN: FI9752710410011283 BIC/SWIFT: OKOYFIHH.

Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen myynti@kelloliikepylvanainen.fi tai postitse:
Kelloliike V. Pylvänäinen Oy
Porrassalmenkatu 25
50100 Mikkeli

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Kelloliike V. Pylvänäinen Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Kelloliike V. Pylvänäinen Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.